Carian Terperinci

Sabtu, 11 Ogos 2012

NUTRIFRESH MAMPU MENYEMBUHKAN PELBAGAI PENYAKIT....


Wow...Kehebatannya diibaratkan mampu merawat dan memulihkan masalah dari hujung rambut ke hujung kaki...Ye ker? aku bertanya pada diri sendiri....Ikhtiaq punyer pasal aku cuba pakej NUTRIFRESH ni...5 kotak masa tu...Alhamdulillah banyak perubahan yang aku rasa...dari sebesar zarah sehingga sekecil aku melalui proses pemulihan @ timbal balik...sakit tubuh badan n urat saraf tahap gabannnn tau...tidak boleh nk diceritakan...So mai aku cerita dari maner epal ni mai....

" ^__^ ???? Apple Stem Cell Nutrifresh ni adalah sejenis produk dari sel stem epal liar yang berasal dr Pergunungan Swiss dimana mampu merawat kecederaannya sendri iaitu pokok yang sentiasa bertahan bertahun2 tidak mati,buah sentiasa segar kalu petik 100ari dlm simpanan pun masih elok,dahan serta kulit pokok yang tidak pernah buruk@ kering walaupun daun sudah luruh....Sel Stem dalam epal ni berfungsi sama dengan sel stem darah tali pusat bayi dan haiwan walaupun tidak 100%...sel stem darah tali pusat mmg kuasa penyembuhan 100% namun ujian klinikal ke atas seekor tikus yang dipotong tukang belakang bila stem cell epal disuntik tulang belakang itu tumbuh kembali ini menandakan sel2 utama yang rosak tu kembali pulih setelah sel stem epal ni merangsang kembali sel baru...ianya utk apa?Insyaallah mampu menyembuhkan pelbagai penyakit@ lebih dari 70 penyakit masa kini tidak kira yang tahap kritikal@yang baru nk jadi...dalam sachet berbentuk serbuk...rasa masam2 cam epal hijau...Nk tahu dgn detail PM SAYA...~Luv Zie~ @ FB: Roziey Eliey"



Apple Stem Cell Nutrifresh Beverages
~Hah...ni la produk yang semakin mendapat perhatian di pasaran...produk luar negara pun dah banyak yang guna Stem Sel Epal ni cuma kaedah n campuran je lain...Kayla,Lancome,Simply Siti,Gegous dan banyak lagi...produk keluaran Biocareer International telah dinobatkan yang terunggul di pasaran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan