Carian Terperinci

Khamis, 20 September 2012

Masalah Tumit Merekah & Terkena Minyak Panas Pulih Kembali

Pernahkah anda mengalami masalah tumit merekah dan pelbagai produk telah digunakan namun tidak berkesan...Pernahkan anda mengalami masalah terkena percikan minyak kat dapur @ terkena percikan api@air panas malah terkena ekzos motorsikal kebiasaannya...anak2 ker?Dah yang paling tidak mengembirakan ianya akan meninggalkan parut yang dalam & hitam..sekaligus mencacatkan kulit luaran anda....

***********************Pengalaman Aku sendiri****************************

                   Ni nak citer la apa yang aku alami...sebelum aku mengenali produk ni aku pernah terkena percikan minyak panas sehingga kini ianya meninggalkan kesan parut yang dalam malah nmpk hitam di kulit lengan...aku ni ganas cikit kalu bab memasak...orang lain xde la terkena minyak sampai 2@3 tompok memang pedih jikalau terkena air....Selepas aku mengenali produk Apple Stem Cell Moisturizer ni aku testing kat lengan yang terkena percikan minyak dulu...Al-hamdulillah parut semakin pudar walaupun xhilang..xde la yang tebal & hitam tu tapi still ada lagi...Nk jdkan citer selepas balik raya puasa hari tu aku terkena percikan kat lengan juga tapi sebelah kiri dulu kanan...aku sapu kicap bab kata orang tu kalu terkena elok sapu kicap xnk bagi berparut...tengok xsampai sejam mula rasa pedih & kemerahan selang 5jam mula jadi hitam & mengelembung...Aku terfikirkan Magic Soap...baik aku cuba memandangkan teramat pedih...aku basuh dengan Magic Soap selama seminit & bilas hilang rasa pedih kemudian aku sapu Moisturizer Cream kat lengan yang buruk dah kini...aku sapu pagi & malam....Syukur Ya,Allah...sebulan dah ketara parutnya...betula la kalu kita xtry memang xtau yang MOISTURIZER CREAM ni produk untuk RAWATAN KULIT xkira kat muka@badan yang bermasalah...apa2 memang kena buat TESTIMONI baru percaya...

Ni la Testimoni Lengan aku tu...:

"Selepas gelembung air bisa pecah"
"Sebulan selepas rawatan...insyaallah akan hilang

        Nak tahu kisah tumit kaki aku yang hodoh...lama dah benda ni berlaku selepas aku berkahwin tapi xteruk sangat berbanding 3tahun lepas...orang kata tumit kaki merekah ni sebab kita ada masalah peranakan...xde la orang yang belum kahwin pun terjadi gak...pelbagai petua aku gunakan...sapu ubat gigi la...losyen pelbagai jenama la...ubat farmasi la dan segala2 aku cuba dan semua hampa punyer...huhuhuhuuu...Selepas tu Dealer yang memperkenalkan aku dengan produk Apple Stem Cell ni menceritakan perihal Magic Soap serbaguna sama juga dengan penggunaan Moisturizer serbaguna...Pada fikiran aku sabun ni sekadar utk mandi jer xde keistimewaan lain xberbaloi kalu aku beli dah la mahal kalu Moisturizer Cream ni memang xdiragui lagi penggunaannya...aku beli Magic Soap seperti yang disarankan...aku potong ke 6bahagian utk penjimatan dan nak tahu selama mana bertahannya Magic Soap ni...yela...kan nama lagi Magic...hahahhah...Aku gunakan untuk muka dahulu dan kat tubuh badan ni..

Wow, tompokan kat muka dah hilang,malah rasa lembut dari biasa...nak jimat kekadang aku pakai pencuci muka biasa...mujur x effect apa2...kulit yang kering rasa lembap xperlu pakai losyen pun...bersih,licin,lembut lagi...cemar2 peluh kat belakang,labu lengan,bintik2 halus kat paha dan parut2 akibat syoknya mengaru mula pudar...so, aku terfikir apa salahnya aku cuba kat tumit...Bermula sebulan penggunaan utk tubuh aku beralih ke rawatan TUMIT KAKI sambil aku pakai kat muka,membersih vagina utk mengurangkan kegatalan dan parut2...al-Hamdulillah rekahan yang buruk beransur pulih...sebulan penggunaan rekahan tu semakin tertutup dan aku yakin jika aku berterusan menggunakan Magic Soap...Insyaallah, tumit kaki akan kelihatan licin dan tidak kasar lagi...hah...kan dah kata kalu xcuba mana tahu sesuatu benda tu menjadi ke x?Ni aku gosok kat tumit buat cam cair cikit la dan biarkan seminit kalu nk buat pekat elok gosok sblm tidur dan biarkan ianya serap ke dalam kulit... 1/6 yang aku guna tu bertahan selama 3 minggu...aku guna utk semua bahagian tubuh malah berkongsi dengan anak2...sabun ni tahan lama,sapu air sikit pun dah berbuih,bersifat natural dengan ramuan tumbuh-tumbuhan,tiada bahan kimia @hidrokuinon iaitu sejenis peluntur yang menghakiskan kulit

Testimoni ke atas Tumit Kaki...:

Tumit kaki yang teruk,pecah sehingga boleh dikopek kulitnya
See...Semakin hilangkan...licin xde dah pecah sehingga ke atas...
Asyik citer jer nama produk ni...tapi xtau apa bendanya kan...ni la produk yang aku citerkan tadi...

Apple Stem Cell Magic Soap & Moisturizer Cream
Sesiapa rasa berminat untuk mendapatkannya @ khidmat nasihat sila PM FB: Roziey Eliey @ Sms Pn.Rozie (019-6193785)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan